welcome all readers

"always remember that nobody is PERFECT..and here's another non-perfect story from the other side of me..lets your mind generator get the best lubricant so its can keep spinning and you will pleasure to have better outcomes from your reading journey"

Thursday 29 December 2011

pengkid dan rupebentuknyer..tettttttt

1st of all,aku nak gtau yg aku buat blog nih bkn nak mpthnkan mana2 pengkid tmasok haaccuu yerr so pengkid2 sklian jgn nak bangga diri k..hahahaah..cool bro gua guwauu beb..tujuan utama adalah nak masyarakat tau ape itu pengkid dgn lebih jelas so xdela org keje duk mengata je mmnjg tnpa usul periksa..kalau pon xramai yg sudi baca tp aku pasti golongan minoriti yg baca tu akan bgtau kat kwn2 dia n kwn2 dia bgtau kat kwn2 kpd kwn2 dia n kwn2 dia bgtau kpd kwn2 kwn2 kwn2 dia kan..hahahaa..teringat iklan kat radio plak ckp cmni..xkisahlah ape pon org nak kata yg pntg kite tau ape kite buat n siapa kita..perhitungan kite di akhirat esok adalah SDN. BHD. xde campur2 ng org lain,byk dosa ko buat byklah azab ko dpt..fair n square..sblom lbh meleret lagi jom aku tunjuk sket rupe2 pengkid..kpd muke2 yg tlibat mahap yerr..aku google jerkk..sape suh gambo korg klua,kan da aku dah susun kat bawah..hehe


mesti korang heran kan knpe yg last tu bjambang mcm beruk pon aku letak gambar dia..hahahah..ini bukan gurauan,mmg dia pengkid..pengkid mat saleh siot..caya la beb,real gilekk ko..kalah mak noqqq...


begitulah rupe bentuknyer pengkid2 nih..ade yg muke jantan habis,ade yg muke jantan pon kalah,ade yg muke xjantan langsung tp gedik nak gak jd jantan..xkurang juga muke manis n sederhana spt aku..hahahhaah..gelak setan kejap..entry kali ni aku bg korg tgk dulu gambo2 dorg sbb aku nak korg tau apokobondo nyer haa pengkid tuh..bkn smua yg tahu kan istilah nih..nanti entry berikotnyer aku kupas plak bgmana terjadinyer pengkid..kalu ade awek2 layan pengkid yg baca blog nih..ehem..ehem..tumpang lalu sambil tunduk mcecah lantai..yaaaaiiyyyy..gatalicious kejap..




HUAARRRRPPPPPPP...mak oii menguap mcm naga,dah pukul 3pagi laa..alamakkkk,baik tido japg tlajak nak subuh..sembahyang ke ko ni kent????jgn nak poyo bleh???heheheh..agak bzaman aku xpekena solat subuh nih..almaklumlah dah bespren ng cik setan kan..aku dah xnak ngomel byk2 sgt nnti aku sndri mnyampah n bile aku mnyampah korg pon msti mnyampah tgk aku mnyampah..bile da msg2 mnyampah,meyampah pon naik harga..pmintaan mnyampah kat pasaran meningkat,byk pniaga2 menyampah kaya raya..n akhirnye smua org naik mnyampah..hahahahahah..adios amigo dlu der,mata da gugur 88 kali ke lantai..xlarat nak ngutip dahh..esok jumpe lu lagi bro..daaaaaa

8 comments:

  1. hakkaaaaaqqqq...homaigoddeehhhh..akak insan suci lagi kudus yg pertama baca blog rahasiaaa sye tao..sye tulis bjela akak mengilai,akak komen ciput gtu je pon sye kat sini dah pitam 66 kali kak dek overdose gelak..selamat dtg kak,bagi ilmu tau..sye ni budak ingus je,xreti hape pon..lalalalllaalal...yeah yeahh kak suci kudus baca blog haccuuu

    ReplyDelete
  2. aku pengkid lorh..tp jgn isau aku xkn ngorat ko k..hahahah..rendu sama ko nadia!

    ReplyDelete
  3. HI .. IM FIONA .. PENGKID'S LOVER .. FOLLOW MY INSTAGRAM (PELAT_GIRL) , ADD FIO KAT FB (FIFIEYIONA LULLABIE) N ALSO MY WECHAT (MISZFIFIEY) ..

    ReplyDelete